1
Uttalande
Postat av H40R-77051 den 10 Maj 2007, 18:07
14 kommentarer · 210 träffar
Wow ett beroende framkallande spel som en hel del har satt sinna fingrar på. Även jag då! Nu när jag har slutat har jag tänkt mig hur mycket tid jag lade ner på detta spel. Visst jag håller med det är kul inget tvivel på de, spännande och ja du som spelar vet nog.
Folket hade kunnat göra så mycket mer med sin fritid om man bara hade minskat sitt wow spelande, cs spelande eller vad du nu spelar.
Tänk dig gå ut med kompisarna på fest och ha det kul.
Minska spelandet med 1 timme om dygnet hade ju varit nog.
eller slutat spela på fredagarna då man går ut med sinna kompisar.
Jag började med att gå ut med kompisarna 2 timmar om dagen ist för att spela WoW som jag har varit beroende av detta i sin tur gjorde så jag skippade hela dagar utan att spela. så började min historia med att sluta med wow helt och hållet.
Tänk efter ni som spelar spelar ni inte för mycket ?
Har ni tänkt på hur mycket tid ni slösar på något ni inte fårut så mycket av ?
Ta och gå ut med kompisarna !
Sociala livet väntar på er :)
Av: En som tagit sig ut ur beroendet självmant !
Folket hade kunnat göra så mycket mer med sin fritid om man bara hade minskat sitt wow spelande, cs spelande eller vad du nu spelar.
Tänk dig gå ut med kompisarna på fest och ha det kul.
Minska spelandet med 1 timme om dygnet hade ju varit nog.
eller slutat spela på fredagarna då man går ut med sinna kompisar.
Jag började med att gå ut med kompisarna 2 timmar om dagen ist för att spela WoW som jag har varit beroende av detta i sin tur gjorde så jag skippade hela dagar utan att spela. så började min historia med att sluta med wow helt och hållet.
Tänk efter ni som spelar spelar ni inte för mycket ?
Har ni tänkt på hur mycket tid ni slösar på något ni inte fårut så mycket av ?
Ta och gå ut med kompisarna !
Sociala livet väntar på er :)
Av: En som tagit sig ut ur beroendet självmant !
Spelar du för mycket ?
65 personer har röstat