Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad ska jag nu göra?

Postat av FittMicke den 1 Maj 2007, 16:05
13 kommentarer · 41 träffar
Tog level 70 för nån dag sedan och nu har jag inget att göra i spelet, jag jobbar mkt så jag har inte tid med end game instancer eller arena pvp. Jag har alltid varit en pvp spelare, har alltid enbart spelat wow för att pvp:a. Nu i arenan måste man ju spela hela tiden, leta lag och vara allmänt jobbig, har inte tid med sånt. TBC förstörde hela spelet för oss "casual gamers", innan kunde du spela och pvpa när det passade dig, samla på dig honorpoints och till slut köpa vad du ville ha. Det går visserligen nu med, men pvp gearen är riktigt usel. Innan TBC var HW och GM setet till vissa klasser i samma klass som MC/BWL och viss AQ gear.

TBC suger om du har ett liv, har du inget liv utan bara sitter inne och spelar så kan jag tänka mig att det är nått att ha.

Så vad ska jag göra nu för att få bra gear om jag inte spelar end game? Just det, sluta spela och skaffa mig ett liv. Tack, insåg just det.
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..