Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Valborg @ wow, vilken upplevelse!

Postat av stureplan den 1 Maj 2007, 04:10
173 kommentarer · 230 träffar
Ni kanske minns mig sedan nyårsafton. Gången då jag, Demph lvl 60 NE epic hunter, firade årsskiftet i den pitoreska staden Booty Bay. Jag skådade då det underbara fyverkeriet för att sedan hjärtligt "gratta" folk runtomkring.

Denna gång var det inte nyårsafton som skulle firas, utan första maj!

Det var med förväntansfulla steg jag loggade in på min som vanligt pålitliga hunter. Vek'nilash verkade förvånadsvärt tom och trots mina kaskadfyllda "/4 LFG FIRA VALBORG" fann jag denna kväll inte alltför trevligt folk att umgås med. När klockan närmade sig 23.00 började jag ana det värsta, denna valborg skulle nog få firas solo! Trots chocken började jag fundera över majbrasan. Tidigare kände jag en viss längtan av att stå där och känna den underbara värmen och gemenskapen och just detta ville jag få ut det maximala av. Jag ville stå vid majbrasan vilken jag var säker skulle finnas vid Booty Bay.

Efter att ha "sadlat" min epic mount red jag med stormsteg till min favoritstad. Trots en timmes väntan fann jag aldrig nån eld. Ingen eld och inga MMORPG-spelare.

Denna valborg höll på att spåra totalt tills jag slutligen fick syn på en tillsynes söt gnome. Jag invitade denna till grupp och vi kom båda överens om att det är så mycket roligare och mysigare att fira sånahär evengemang online.

Booty Bay finns alltid där, festa gör jag gärna här.

Vad tycker ni kära FB'are? Bör man umgås virtuellt och slippa röra på sig eller ska man samla kraft och ta sig ut en liten stund för att säga hej och se elden IRL?

Puss / Epic huntard Demph, vek'nilash

173 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 173 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..