1
Best pet in wow
Postat av sinner_1337 den 18 April 2007, 00:52
87 kommentarer · 250 träffar
Som topicen lyder.. har sökt runt * Kanske litet fult ord " Tami*** överallt nu haha.. men ja hittar inte på dom alla sidorna ja sökt en klart och tydligt
- Här är ett Sjukt bra pet på alla sätt å vis
- Eller.. Här är ett sjukt bra pet för leveling..
Om ni förstår va jag menar.. så ja ber om ursäkt men har till och med sökt i fragbites forum..
och min fråga till er alla sköna wow män/kvinnor.. Kan ni rekomendera eller ja.. Säga ett Sjukt bra pet att använda sig.. kanske till och med Cords dit man kan hitta denna underbara saknade vän!
Vore helt underbart och verkligen stort tack till hjälpen som man kommer över!! Har kollat på Pettopica eller va de heter men dom har tagit ner just den " sidan " där Rare pets osv stod som va bra och dom rekomenderade!!
* Best pet
* Rare pets
* Någon hemmsida vart man kan hitta olika bra pets =))
Tusen pussar och kramar och tack så mycket..
btw: Är ute efter ja helst en " Offensive " pet fast med bra armor men slår snabbt..
- Här är ett Sjukt bra pet på alla sätt å vis
- Eller.. Här är ett sjukt bra pet för leveling..
Om ni förstår va jag menar.. så ja ber om ursäkt men har till och med sökt i fragbites forum..
och min fråga till er alla sköna wow män/kvinnor.. Kan ni rekomendera eller ja.. Säga ett Sjukt bra pet att använda sig.. kanske till och med Cords dit man kan hitta denna underbara saknade vän!
Vore helt underbart och verkligen stort tack till hjälpen som man kommer över!! Har kollat på Pettopica eller va de heter men dom har tagit ner just den " sidan " där Rare pets osv stod som va bra och dom rekomenderade!!
* Best pet
* Rare pets
* Någon hemmsida vart man kan hitta olika bra pets =))
Tusen pussar och kramar och tack så mycket..
btw: Är ute efter ja helst en " Offensive " pet fast med bra armor men slår snabbt..