1
gm
Postat av mr.kool den 13 April 2007, 23:43
19 kommentarer · 93 träffar
Idag har jag gjort heroic slab för mitt tempest keep att. vi har varit här inne i flera timmar av olika orsaker, folk dc, afk, lite wipes. nu när vi väl dödar murmur så får vi inget quest item. vi alla skriver till gm men gm säger att dom inget kan göra och att vi måste göra instancen imorgon igen..
sen stänger han ner min ticket, jag HATAR slab mer än något annat i wow, speciellt heroic då den är ännu äckligare, detta är inte första gången jag inte får hjälp av gm's, någon som har varit med om något liknande?
en i guildet fick samma sak på våran första gruul kill, han kunde inte loota quest item, gm vägra hjälpa honom och ber honom att göra gruul igen >
sen stänger han ner min ticket, jag HATAR slab mer än något annat i wow, speciellt heroic då den är ännu äckligare, detta är inte första gången jag inte får hjälp av gm's, någon som har varit med om något liknande?
en i guildet fick samma sak på våran första gruul kill, han kunde inte loota quest item, gm vägra hjälpa honom och ber honom att göra gruul igen >