Outlands levling guide 58-70
Tjenare
Tänkte kolla ifall någon hade en bra levling guide att länka? levlade upp min 70 dwarf priest utan problem men nu köpte jag en 55 mage som jag kommer dinga 58 om någon timmes mer grind :)
iallfall är det någon som har att tipsa en guide? för det är as svårt att levla horde imo , är ju van att levla alliaance :)
OBS: HAR SÖKT PÅ GOOGLE HITTAR INGEN.. SÅ DIREKTLÄNK :)
61-63 Zangarmarsh
63-65 Terokkar Forest
65-68 Nagrand
68-70 Blade's Edge Mountains, Netherstorm, Shadowmoon Valley
gl!
GÖR ALLA QUESTER!
60 istheshit.
Bättre att försöka spara så många quests som möjligt i outlands så du kan göra dom på lvl70 så du får feting mycket med goldz.
edit: Grinda går väl bra dock.
men jag vill veta levling guide eftersom jag kommer att gå te ally ställen ... -.- jag vet ej hordes ställen!
breju
Om du inte vet vart du ska så kan du fråga vad horde basen heter och vart den ligger.
Jag har spelat horde från 1-70 och jag visste inte vart horde basen i Shadowmoon Valley låg eller vad den hette så jag fråga och fick ett svar. Svårare än så är det inte.
Ingen har sagt någon om att bli summnad. Såg 2 35 rogues i halaa :P
Levla upp till 60 i Azeroth. När du blir 60 drar du till Outlands och gör ALLA quests i den här ordningen: Hellfire Peninsula -> Zangarmarsh -> Terokkar Forest -> Nagrand -> Blade's Edge -> Netherstorm/Shadowmoon Valley (Tror det finns fler quests i Netherstorm = mer pengar på level 70, så gör Shadowmoon Valley före Netherstorm)
Om vakterna till en stad är röda bör du inte gå in, såvida du inte ska questa där.
Däremot är det ett helvete att levla från 48-54. Har en alt och jag fattar fan inte hur jag lyckdes levla där. Alla quests är utspridda över hela jävla världen, sen att ingen gör BRD / Maraudon längre hjälper ju inte.