Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bye bye mage?

Postat av qoin den 1 April 2007, 10:39
32 kommentarer · 22 träffar
tja alla på fragbite nu är de så att jag dinga lvl 54 med min mage igår efter hela level'n rested.Jag har börjat tröttnat o de blir tråkigare och tråkigare jag har 22 dagar kvar på mitt första game card och undrar nu om ni tycker att jag ska fortsätta eller köra på min lvl 10 undead rogue.När jag tittar på lvl 70 mage filmer blir man bara för sugen men sen efter typ någon level tröttnar igen.Nu undrar jag va ni tycker ska jag försöka ta min mage 60+ eller geeka med min 10 undead rogue och försöka ta den till lvl 40-50? för man får nice attacker osv med mage 60+ men sedan 47-54 har de varit ganska tråkigt.på lvl 52 var de bara så tråkigt så jag körde upp en warlock till lvl 20 men tröttna.Jag vet inte riktigt vad jag ska göra o jag vänder mig till alla på fragbite

Sorry för alla stavfel jag inte har inte riktigt haft tid o kolla igenom hoppas de blir bra endå.

STOR EDIT : De mesta av varför jag tröttnat är att min mage är "troll" orkar inte kamehamehastyle kan man typ byta om man e-mailar blizz?

Mage elr rogue

192 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..