Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WoW-film?

Postat av Rikkeh den 19 Mars 2007, 02:10
10 kommentarer · 66 träffar
Det verkar finnas väldigt många WoW-filmer på internet.
Såg en tråd här nyss om en kille som hade knåpat ihop en film. Och eftersom jag aldrig har spelat WoW, sett någon WoW-film och har lite halvtråkigt nu så tänkte jag ta mig en titt på denna film. Kan inte säga att jag förstod ett skit. Det lilla jag har sett kompisar spela WoW hjälpte inte direkt till heller.
Så min fråga till er som spelar WoW och kollar på WoW-filmer;
Förstår ni något som händer i filmerna?

Om vi tar exemplet som jag såg:
http://www.youtube.com/watch?v =AxH8p_7tMXA

En gubbe i WoW springer omkring, närmar sig en annan gubbe, det blinkar till lite i olika färger och sen byter det klipp. Liksom vad hände? Eftersom filmen verkade handla om "PvP" så antar jag att han dödar någon? Förstår ni som spelar WoW verkligen vad som händer i filmerna? Det är ju oftast ganska lågupplöst så man ser ju inte alla saker längst ner (vet inte vad det heter...) som man har med sig och spells som man kan och sånt. Så är det verkligen kul att se på WoW-filmer? 2 snubbar springer ihop, det blixtrar till och sen är det slut, liksom.

Är det bara jag som inte spelar WoW som inte förstår? Är det klart som korvspad för er WoW-spelare? :D
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..