Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Roliga WoW namn?

Postat av ZonDa- den 10 Mars 2007, 20:36
105 kommentarer · 1 732 träffar
Hej, Jag och min bror har suttit och diskuterat lite grann om roliga WoW namn! Både NPC's och Players...Själva har vi sett Runk Windtamer, i silithus, Innkeepern i thrallmar heter Floyd pinkus ( pink floyd) och en som står i innkeeper huset i Shattrah city heter Haris Pilton ( Paris hilton )

Har ni sett några roliga namn på WoW och isåfall vilka?

Kan ju lägga till roliga quest namn, fanns ett quest jag hade som hette " i see dead dranei xD"

Jag hittade precis en ny kandidat. En liten gnome som sitter på en typ konstig lysande platta i Evergrove ( Blade's edge mountains ) iallafall, han heter O' Mally Zapnabber :)

Det finns också gubbar i Auchinodon som heter Cabal Tomb-Rider xD

Ethereal nethermancer yells: How can you kill something wich has no life?! ( taget från Southpark , Wow avsnittet ) De här ethereal nethermancers finns i Netherstorm =)

Har nu hittat ett NPC pet som heter Ragnarose :P "Cookie's Parrot" i Odeysus landing (Azuremyst isle)
Föregående tråd
Nästa tråd

105 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 105 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..