Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skit..

Postat av BJORKLUND den 5 Mars 2007, 19:54
70 kommentarer · 31 träffar
Hallå igen.. för ett litet tag sen bytte jag min 60 mage mot en 60 paladin, Min mage hade Full tier1 och tier2 head, VI bytte och jag tyckte om min paladin tills jag märkte att jag saknade min mage lite, innan tbc och så.. Så jag ber killen att byta tillbax, och självklart så går han med på det. Så jag ger tillbaks hans msn osv, han byter pw, Han ger tillbaka min msn etc etc.

Men så när allt är klart och jag byter pw.. så när jag loggar in så märker jag att allt mitt gear är borta, min pengar borta, allt! borta!.. alla proffessions.. Självklart lackar jag satan på idioten som gjort det, men jag samtidigt är jag väldigt lugn eftersom jag vet att GM´s brukar fixxa sånna här problem. Så självfallet öppnar jag en ticket och väntar ca. 1h .. sen whisper GM till mej
- Hey , what can i help you with?
och jag svarar,
- My account has been scammed.. And i have overheared that you guys can fix this sort of problems.
jag väntar sedan ca. 30 min och GM svarar
-Yes, we can help you. But if you want your gear back, you hafto pay 700gold to us, when you are ready for this, please open a new ticket.

Detta tycker jag är löjligt, eftersom jag inte har några pengar eller Något gear, allt är skit.. Väldigt svårt och grinda med ca 2k mana och 1k hp eller något. Och jag ska behöva betala WoW guld, detta tycker jag är förjävligt, Tycker annars att wow är väldigt kul och jag har spelat mycket och ofta, men nu har Tbc kommit ut och jag har fått någerlunda gear och en del pengar.
Men att betala för att få tillbaks tycker jag verkar väldigt löjligt, eller vad tycker ni?
Föregående tråd
Nästa tråd

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 70 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..