Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fina interface addons

Postat av G1zm0* den 2 Mars 2007, 20:30
4 kommentarer · 141 träffar
God Kväll kära fragbajtare

Gjorde en tråd häromdagen om interfaces. Fick många bra svar och hittade en hel del nice.
Jag hittade ngt som heter deuce ngnting kmr inte riktigt ihåg och det var perfekt det hade allting allt. Enda problemet är att du inte har ngt porträtt och inte vilket humör ditt pet är på. Och en sak till texten är skitliten i porträttet och i andra rutor med spelare är texten äckligt liten så det är riktigt svårt att se hur mkt hp man har etc

Testade då att ta bort lite filer så jag fick porträttet och det fick jag men då blev det skit av allting o slutade funka. Testade även lita andra addons men texten blir ändån skitliten kan inte ändra ngnstans kan det ha ngt o göra med att jag hat ftf skärm?. Så nu ber jag er om hjälp igen jag skulle vilja ha ngt liknande med bra attack status ser hur mkt dmg man gör osv. Lite nice design är inte fel det heller ngt snyggt helt enkelt. Vore tacksam för bilder och länkar.
Föregående tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..