Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pirvat server! FORt hit!

Postat av kreatop den 20 Februari 2007, 12:01
14 kommentarer · 205 träffar
Behöver hjälp! Det är såhär att jag vill börja spela på privatserver. Jag har laddat ner WoW och följt denna guide http://www.flashback.info/show thread.php?t=237925 . Där står det att man bara ska skriva in något på WoW password och account name och det har jag gjort och det har uppdaterats automatiskt fullt.Men nu när jag ska connecta till en server på www.wowstatus.net så går det inte jag har ändrat realmtlist och så har jag reggat mig på serverns hemsida. När jag ska logga in på en server så står det bara såhär:
"Unable to validate game verision. This may be caused by file corruption or the interference of another program. Please visit www.blizzard.com/support/wow / for more infromation and possible solutions to this issue."

Vad kan vara felet?! Någon som kan hjälpa mig?! Och kan ni länka till en bra WoW server?!

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..