1
Hunter/Pet/annat
Postat av beefCAKEbea den 7 Februari 2007, 12:52
21 kommentarer · 119 träffar
Shenare grappar. Jag har typ precis börjar lira wow, och just därför behöver jag veta vilket pet som är bäst, är hunter om ni nu inte har räknat ut det... Dvs, 1 pet för PVP/dueller och 1 för XP/levling.
Skriv gärna Vad dom heter, vart dom finns, vilken level. Jag är just nu 18, en halv xp bar kvar till 19.
Sen skulle det vara intressant att höra vad ni är för något.
Skriv såhär lite c00000lt typ.
Jag tycker du ska ha en Great Goretusk för att han har bra attacker, charge osv.
Sen skriv lite om eran char, varför ni valde just den, vilket gear, fördelar och nackdelar.
Night Elf Hunter är jag.
Level 19 snart, random gear.
+ Ganska hård, sköna attacker, grym fördel med pet som kan tanka. Senare level kommer fett najz attacker, Icetrap osv. Finns säkert mycket mer, men har bara spelat wow i 21 timmar. :) Ni som skriver kanske kan lite mer om fördelar med hunter.
- Har ännu inte dual så kan inte använda 2 svärd, men det kommer, han är lite klen i närstrider så man får försöka att hålla motståndaren borta ifrån sig ifall det är warrior, pala osv. Samma sak här, ni har antagligen fler nackdelar.
Har säkert glömt något..
Over N' Out. Peace xD
Nej, det är typ inga stavfel och ja, jag har MVG i svenska.
Tack..
Skriv gärna Vad dom heter, vart dom finns, vilken level. Jag är just nu 18, en halv xp bar kvar till 19.
Sen skulle det vara intressant att höra vad ni är för något.
Skriv såhär lite c00000lt typ.
Jag tycker du ska ha en Great Goretusk för att han har bra attacker, charge osv.
Sen skriv lite om eran char, varför ni valde just den, vilket gear, fördelar och nackdelar.
Night Elf Hunter är jag.
Level 19 snart, random gear.
+ Ganska hård, sköna attacker, grym fördel med pet som kan tanka. Senare level kommer fett najz attacker, Icetrap osv. Finns säkert mycket mer, men har bara spelat wow i 21 timmar. :) Ni som skriver kanske kan lite mer om fördelar med hunter.
- Har ännu inte dual så kan inte använda 2 svärd, men det kommer, han är lite klen i närstrider så man får försöka att hålla motståndaren borta ifrån sig ifall det är warrior, pala osv. Samma sak här, ni har antagligen fler nackdelar.
Har säkert glömt något..
Over N' Out. Peace xD
Nej, det är typ inga stavfel och ja, jag har MVG i svenska.
Tack..