1
Wow install. Behöver vad?
Postat av collect den 5 Februari 2007, 18:41
8 kommentarer · 65 träffar
Tjena, har lirat 10 dagar på ett trail acc jag fick genom länken på en annan communitysida.. Det var ett riktigt erbjudande..
Laddade ner de filer jag behövde och satte igång att spela..
Har levlat upp chars till runt 20 och köpte idag riktiga spelet för att kunna spela vidare..
Mina frågor är.. fungerar det att skriva i CD key'n på wow-europe för att få spela ytterligare 30 dagar på samma account?
Det står att man kan det och att det är det enda som behövs. Men mina polare säger att jag måste göra ett nytt account.
Kan jag använda det extra 10 dagars trail KEY'n till mitt nuvarande trailacc? + 1 månad med riktiga CD key'n?
Sedan fick jag ju med 5 st skivor..
Behöver jag installera? (tror ej det)..
Hur lång tid tar det isåfall?
Skriv ytterligare info ifall jag glömt något!
Laddade ner de filer jag behövde och satte igång att spela..
Har levlat upp chars till runt 20 och köpte idag riktiga spelet för att kunna spela vidare..
Mina frågor är.. fungerar det att skriva i CD key'n på wow-europe för att få spela ytterligare 30 dagar på samma account?
Det står att man kan det och att det är det enda som behövs. Men mina polare säger att jag måste göra ett nytt account.
Kan jag använda det extra 10 dagars trail KEY'n till mitt nuvarande trailacc? + 1 månad med riktiga CD key'n?
Sedan fick jag ju med 5 st skivor..
Behöver jag installera? (tror ej det)..
Hur lång tid tar det isåfall?
Skriv ytterligare info ifall jag glömt något!