Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gah! :]

Postat av timsu <3 den 25 Januari 2007, 18:56
33 kommentarer · 286 träffar
1. Hej alla! Jag vet inte hur jag ska beskriva hur otroligt besviken jag är!
Nå, idag köpte jag Burning Crusade! :] Jag kom hem, och började med att installlera WoW ORIGINAL (Jag hade det inte istallerat).

2. 1 timma senare började jag installera TBC, allt flöt på! Jag aktiverade mitt account - och skrev in CD-key'n.

3. Jag trycker på PLAY BURNING CRUSADE och får upp >

http://www.speedyshare.com/361 126299.html

Så där ska det inte se ut :]

Nå ja, jag tryckte på PLAY och spelet startades. Jag skrev in mitt användarnamn och lösenord och sedan enter! :]

... och får upp:

http://www.speedyshare.com/321 854910.html

Okej, ni börjar hajja va?

Jag har själv lite idéer om vad problemet kan vara;

1.När jag avinstallerade WoW så var det på grund av samma problem som har dykt upp nu igen! Allting började med att en patch stannade på 96 % och gav mig meddelandet:

Dina portar -problem-
Trackern -problem-

Okej tänker man, mina portar. Kanske är det portarna som blockerar WoW helt plötsligt! Jag har en NET GEAR FS105, alltså en SWITCH. Den står i ett rum, från den går en kabel in i min dator > INTERNET! :]

Och för er som säger: Portforward.com - Glöm det, den finns inte där! :]

2. En annan tanke jag har funderat på är: Kan man reboota hela INTERNET-saken! ;D Allstå återställa alla standardinställningar på något sätt! :] För helt plötsligt fungerade det inte, och det verkar onekligen (?) rätt skumt.

___

Jag har provat följande:
-startat om datorn
-installerat om wow (4 gånger)
-startat om min SWITCH (allstå, stäng av strömmen i den - sen PÅ igen)

NÅ?

Jag kanske bör nämna att mitt Steam inte fungerar heller! :] Så jag är rätt desperat! :D

MVH PHILIP
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..