Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Irriterande

Postat av sWE? den 20 Januari 2007, 16:19
4 kommentarer · 103 träffar
Nu börjar det bli irriterande. Jag fixxade BC nån dag efter det släpptes och installerade osv, inget problem med det. Men sen när jag skull gå in på min server (haomarush) där jag har mina 60s så går det inte, det står bara "connected" tills jag blir disconnectad, ibland kommer jag till retriving character list också men det blir dc sen. Jag tänkte att det var säkert nått probb som blizzard skulle fixxa, så jag har pressat litte lowbies nu i ett par dagar.

Men mina polare kan lira på haomarush utan problem, så nu undrar jag om nån vet vad problemet kan vara?

Jag kommer bara in på vissa servrar, tex Karazhan, Stormscale, Burning steppes osvosv.. men inte haomarush. Jag har kollat brandväggen

Och nej, tror det inte hjälper att installera om wow. Blizzard support tar tid, tänkte om fb hade ett bra svar.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..