Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tbc (update probs)

Postat av etojk den 17 Januari 2007, 16:50
2 kommentarer · 107 träffar
Vet att d finns trådar om ungefär detta men hittar inget om detta.
Jag installerade tbc utan error sen tankar jag 219mb patchen som går bra men när jag kmr till updaten där man läser om vad som hände i patchen får jag detta prob:
Blizzard Updater was unable to read the file "C:\\Program\\ World of Warcraft\\Data\ 2;expansion.MPQ". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\\–for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the update. (The data being read was "World\\wmo\\L orderon\\Buildings\ ;\Silvermoon\\Silv ermoon_City_01_107.wmo", and the error code was 4.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (Converter::Load)

Har inte reinstallat men tänker gör d.
Har testat köra updaten i felsäkert läge men funkar inte heller.
Nån som kan hjälpa?
tack på förhand

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..