Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WoW TBC

Postat av dayztak den 15 Januari 2007, 22:09
14 kommentarer · 146 träffar
Hallå

Jo det är så att jag fick mitt Burning Crusade idag och tänkte sätta mig och installera, till min förvåning så funkar det inte.

Det är så att min cd läsare i datorn vägrar läsa av CD1, CD2 och CD3, men när jag stoppar in CD4 då funkar det, dock måste man börja installera från CD1.

Det funkar inte hur jag än gör, inte ens att starta manuellt genom Den här datorn osv, datorn läser bara inte av cd'n jag stoppar i förutom CD4 då.

Jag testade att stoppa i CD1 i min brors dator, det funkade dock är den rätt unken så den skulle aldrig palla, hursomhelst så testade jag att låna skivar av en kompis men det funkade inte heller.

Tillslut frågade jag min låtsas farsa som är rätt duktig på datorer vad som kunde vara fel, han sa att det kunde vara ett format på cd'n som min dator inte kunde läsa av. Rätt skumt tycker jag med tanke på att CD4 funkar men inte resten, sen så funkar CD1 på min brors dator som är säkert en 7 år gammal, men inte på min som inte ens är 1 år gammal.

Så nu till saken, någon som kanske haft samma problem eller någom som har en lösning på detta?
Att formatera tänker jag inte göra.

Oseriösa svar undanbedes =)

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..