1
Blizzards support
Postat av mindflay den 15 Januari 2007, 16:47
10 kommentarer · 243 träffar
Tycker blizzard support verkligen är dålig. Vill ha reda på mitt secret question answear (har cdkey och inscannad bild på mitt ID-kort för att bevisa att det är mitt accout).
Men i alla fall, har testat maila deras account and billing support 3 gånger, fått tillbaka mailet där det står att deras e-mailserver inte kunde skicka vidare det, samma sak varje gång.
När man ringer deras telefonsupport får man höra någonting ännu dummare.
"Due to high costumer telephone waiting time, we do no longer accept telephone ques, Thank you for calling Blizzard support, please try again later"
WTF? Ska man alltså sitta och chansringa in dygnet runt för att hoppas vara den enda som ringer just då?
För att skapa diskussion, vad tycker ni om Blizzards support?
Men i alla fall, har testat maila deras account and billing support 3 gånger, fått tillbaka mailet där det står att deras e-mailserver inte kunde skicka vidare det, samma sak varje gång.
När man ringer deras telefonsupport får man höra någonting ännu dummare.
"Due to high costumer telephone waiting time, we do no longer accept telephone ques, Thank you for calling Blizzard support, please try again later"
WTF? Ska man alltså sitta och chansringa in dygnet runt för att hoppas vara den enda som ringer just då?
För att skapa diskussion, vad tycker ni om Blizzards support?