1
Börja spela
Postat av SherIIF den 27 December 2006, 13:10
13 kommentarer · 14 träffar
Okej, nu vet jag att jag är lite sent ute och sådär. Testade på Korea betan, amerikanska betan, svenska betan och sen så var det väl nå annat som känndes viktigare.
Hur som helst. Nu vill jag iaf börja spela wow, men då har jag lite frågor till er där ute som lirar spelet.
1. Vilken race / class är roligast att spela ?
Jag kommer inte ha så mkt tid att jag kan spela upp 5 olika så lite tips på vad vilken som är roliga är att föredra. Förklara gärna varaför dessa raser och klasser är roliga att spela.
2. Vilken server ska man spela på, och samma sak där; Varför?
3. Det finns väl en expanssion nu om jag inte missuppfattat WOW. Vad innebär den. Måste man ha den till en början, eller påverkar den bara spelet på höga lvls ? Eller är det så att dem med expanssionen kommer spela för sig å dem med orginalet för sig ?
Tacksam för alla möjliga (bra) svar på dessa frågor =)
Hur som helst. Nu vill jag iaf börja spela wow, men då har jag lite frågor till er där ute som lirar spelet.
1. Vilken race / class är roligast att spela ?
Jag kommer inte ha så mkt tid att jag kan spela upp 5 olika så lite tips på vad vilken som är roliga är att föredra. Förklara gärna varaför dessa raser och klasser är roliga att spela.
2. Vilken server ska man spela på, och samma sak där; Varför?
3. Det finns väl en expanssion nu om jag inte missuppfattat WOW. Vad innebär den. Måste man ha den till en början, eller påverkar den bara spelet på höga lvls ? Eller är det så att dem med expanssionen kommer spela för sig å dem med orginalet för sig ?
Tacksam för alla möjliga (bra) svar på dessa frågor =)