Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Byte acc...

Postat av fiskbotten den 20 November 2006, 23:38
21 kommentarer · 146 träffar
Skriver om hela tråden då det blev inveklat och många han..

För länge sen spelade jag upp en mage och en priest till level 60, fick hyffsad gear på båda charsen men då kom det så man fick migrata realm och en av mina wow polare (som vi kallar klas) bytte då, och ångrade sig så frågade om vi skulle byta account med varandra då hans priest hade bättre gear än min.

Vi swapade info och så med varandra och Klas spelade på mitt account, han spelade på magen och gearade den medans jag slutade med wow och sålde hans gamla account.

Efter någon månad då jag sålde accountet tog han tillbaka det och jag fick reda på det så jag tog mitt gamla (det med både en mage och en priest på) och han gnäller på det och säger att jag får behålla min gamla priest bara klas får flytta magen till ett annat acc.

Nu till frågan, vad är rätt att göra i denna situation? Låta honom behålla båda accounten eller ta tillbaka det jag levlat själv?

Klas säger att det blir som jag får en char av honom om jag får behålla priesten, men ger jag honom magen får väl han en av mig?

Kommentarer om detta, tack.
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..