Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#18, Det blir ju hmm vad det nu heter men tills slut blir man immun mot det.. likadant med stun å incapcitated etc. Ja jag brukar nita dom flesta utan problem faktiskt frost mages å hunters är det som är problem bara!
#25 aha, visste inte att det var så med poly.
jag har stora problem med fury och hunters. mages är inte lika farligt, men iofs så suger min gear rätt rejält :p
och att vanish tar bort hunters mark <3
älskar när du springer in och dödar med 4-5 alliance i närheten xD
#25, hehe jorå det kan hända med det mesta tror jag allt.
Fury warriors hinner oftast inte gör så värst mycket mot mig ;> Titta han rank14 warriorn som kör fury som hoppar på mig vid searing gorge nedanför alliance flight master.. utan stealth/cd's blir han ner köttad på 10 sek ;>
Så nice film allså, men man kan tro att vissa spelare där är kassa allså, typ 1 warrior och en mage, magen ska sheepa sen ba göra dmg medans warriorn med.. allså ba fattar inte hur dom kan låta sin m8 dö så.. skulle ägt dig om det var 2 vs 1 men inte 1on1 :P:P
#64 nej men du fattar, vi säger att du inte är en full epic rogue, men din komipis är kanske... hmmm full epic warrior... så en rogue (DU) går på warriorn.. inte står du och kollar på väl? :P
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Det var någon annan som slängde upp den.
#12, puss å tack ;>
*4.6kb/s 0% / 100%. 21h 24m 50s och stigande.
Har verkligen inte lust att se på så usel kvalité som det är på live stream.
:-/
ps. jag kan låna accet :D
hur kommer du ur poly så många ggr föresten? ~8 min in i filmen.
tar du fury warrs med liknande gear? inte några tier warrs.
jag har stora problem med fury och hunters. mages är inte lika farligt, men iofs så suger min gear rätt rejält :p
och att vanish tar bort hunters mark <3
älskar när du springer in och dödar med 4-5 alliance i närheten xD
Fury warriors hinner oftast inte gör så värst mycket mot mig ;> Titta han rank14 warriorn som kör fury som hoppar på mig vid searing gorge nedanför alliance flight master.. utan stealth/cd's blir han ner köttad på 10 sek ;>
Men visst döda folk är woligt ;)
http://video.google.com/videop lay?docid=-8686819306058127374 &q=Creato
3 kb/sek håller inte..
Edit: Dålig kvalité och hög upplösning ftl. Såg knappt vad som hände på skärmen. >_<
Tack för allt positivt btw :>
såhär okej hade så förut
Denna gången går det faktiskt bättre, nu har jag lite mer att göra. xD
Nurfed unit frames oftast. Sen lite annat smått å gott! :>
OT : Rogues är ju inga problem för en fury warrior som har imp overpower OCH har bra gear :)
Därför jag gick till rank14 för att visa hur pass UBER skillad man är (ironi)
Höga crits är kul men oj! Titta man kan döda 3-4 pers samtidigt utan höga crits, gg
10/10
Synd att du ska sluta lira, denna filmen har jag väntat på sen jag såg den första. Tog lite väl lång tid bara ;D
Säker på att du inte kommer tillbaka till TBC ? =/ Någon måste ju visa hur rogue ska spelas på lvl 70 också :O ;)
Nää det blir inget lir för mig, börjar jag lira igen (vilket är försent) Så är jag fast igen, trist nog.
Blir lite väl seriös pumpning om man nu skulle göra det.. Hade gärnat kikcat ass i tBC med men pallar icke >_<
OT: Grymt bra film, Påminner om min egna spelstil faktiskt. Skills som rogue har du ;)