1
/cry för min fps i wow
Postat av shewt den 16 September 2006, 11:54
17 kommentarer · 198 träffar
Nu är det såhär att jag är trött på min låga fps.
Mina kompisars fps flyter på riktigt fint, d.v.s runt 40-60.
Men jag ligger lägre än glocalnet, vilket är runt 2-6fps i vissa instancer osv. (Naxx) (AQ40) (BWL).
Addonsen:
CTraidassist
CTbossmod
Titan panel
Auctioneerer
Perl classic
Dab (Actionbar saken).
Datorn:
processor: Intel pentium 3.2ghz
ram: 1024MB ddr
Grafikkort: ATI radeon 9800,
mina kompisar har betydligt sämre dator än mig. Tror en lirar på 512MB, 2ghz och samma grafikkort, men han ligger på 40-60fps i instancer som onyxia / mc osv.
Jag ligger lågt på dps listorna hela tiden i naxxramas, för att jag väldigt ofta får fps drops som når till runt 1fps, vilket gör att det blir intervallen mellan varje casting av spell.
Har sökt datorn på virus. Hade inga.
Har uppdaterat till senaste Drivrutin på grafikkortet. Vilket inte resulterade med något bättre resultat.
Har ställt in grafikkortet på så mycket prestanda det går att få. (Mindre kvalitet). Ingame så har jag ändrat till 800x600 och dem mest prestanda inställningarna det går att ha.
Vad ska jag göra? :(
Mina kompisars fps flyter på riktigt fint, d.v.s runt 40-60.
Men jag ligger lägre än glocalnet, vilket är runt 2-6fps i vissa instancer osv. (Naxx) (AQ40) (BWL).
Addonsen:
CTraidassist
CTbossmod
Titan panel
Auctioneerer
Perl classic
Dab (Actionbar saken).
Datorn:
processor: Intel pentium 3.2ghz
ram: 1024MB ddr
Grafikkort: ATI radeon 9800,
mina kompisar har betydligt sämre dator än mig. Tror en lirar på 512MB, 2ghz och samma grafikkort, men han ligger på 40-60fps i instancer som onyxia / mc osv.
Jag ligger lågt på dps listorna hela tiden i naxxramas, för att jag väldigt ofta får fps drops som når till runt 1fps, vilket gör att det blir intervallen mellan varje casting av spell.
Har sökt datorn på virus. Hade inga.
Har uppdaterat till senaste Drivrutin på grafikkortet. Vilket inte resulterade med något bättre resultat.
Har ställt in grafikkortet på så mycket prestanda det går att få. (Mindre kvalitet). Ingame så har jag ändrat till 800x600 och dem mest prestanda inställningarna det går att ha.
Vad ska jag göra? :(