Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rädslan mot WoW

Postat av Fakenick 109406 den 8 Augusti 2006, 21:25
247 kommentarer · 340 träffar
World of Warcraft - vilket underbart spel, tog Blizzard hela 8 år att göra, men det var ju värt det?

Sådär säger jag idag, efter att ha spelat i c:a 7-8 månader och hunnit levlat upp en gubbe till 60, och en till 53...

"World of Warcraft - vilket jävla skitspel, suger så jävla hårt."

Sådär sa jag innan jag började, och som många CS-spelare gör idag. Frågan är varför?

Dom som säger sådär har ju faktiskt inte spelat det - och ni som har spelat det, och endå tycker det suger - har ni kommit till level 3 eller kanske 4?

okay, då förstår jag. Spelet är ganska mycket roliga ju högre level du är. Men det hör endå till då dom första levlarna bara är "träning".

Så för fan - ni som inte spelar WoW.
Sluta klanka ner på spelet. Det är faktiskt ett jävligt bra och underhållande spel. bara att ni inte vågar testa det.
MEN, har ni testat det och spelat upp en gubbe til lvl 30-60 och endå tycker det suger så får ni gärna säga det.
Men ni som inte har spelat - Tyst om det, snälla. :)

Och inte fan klagar vi wow spelare på CS?
Spelar själv CS ibland t.om.

Over 'n out.

Vad spelar du?

1365 personer har röstat

247 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 247 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..