Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WoW Exploit

Postat av SealDivah den 7 Augusti 2006, 16:14
11 kommentarer · 86 träffar
Hejhej...^^
Tänkte göra ännu en tråd om wow exploration...

Jag har varit på massor av ställen.. Men fortfarande några ställen som jag inte lyckats komma till änn..

Vet någon hur man kommer till Azshara Crater?, Kharazan(jag har varit på tornet. men inte inne i själva karazhan), Old Hillsbrad?

Det är 3 ställen jag gärna skulle vilja komma till.. Har hört att portalen till old hillsbrad ska vara i CoT, jag har försökt bugga mig in i portalen, men funkar inte direkt.. har kommit mig förbi den, men ingenting där..

Jobbar på min exploration film, skulle vara roligt om någon kanske kunde skriva här och beskriva hur man tar sig till dom old hillsbrad, karazhan eller azshara crater.. ni kan annars skicka ett meddelande till mig om ni inte vill skriva i tråden ;<

tacktack^^ ni kan gärna skriva om några grymma ställen ni varit på.. visa gärna screenshots :)
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..