Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Beroende?

Postat av Anzeh den 4 Augusti 2006, 15:18
9 kommentarer · 29 träffar
Tja alla F-B:are, joo det va så här att en kompis till mej skulle sova över för att hans morsa skulle åka bort och (generös som jag är) svarade själv klart ja. Han spelar WoW konstant och kan knappast tänka på att spela ett annat spel.. Ja men iaf så sa han att han bara skulle spela en instance och att det skulle gå snabbt (är inte ett WoW freak så jag vet inte så mycket om det ;P) efter 2:30 timmar så frågade jag om vi inte kunde göra något annat typ gå ut och spela fotboll etc. men då svarade han att det snart va klart, så jag väntade lite mer, kanske runt 30 min och då sa jag att jag inte orkade vänta mer så att jag tänkte stänga av datorn.. (min dator btw).. Och då sa han att han va på "sista bossen" vilken jag såklart trodde på, men det visade sej vara första bossen igen efter som att alla "mobsen" hade respawnat.. När jag fick reda på det så vart jag ganska arg efter som att han hade lurat mej flera gånger så då sa jag att jag iaf skulle gå ut.. Han reagerade inte så att jag sa det en gång till och frågade om han inte heller skulle hänga med ut, då sa han till mej att hålla käften.. Jag har aldrig varit med om något så bortskämt som att säja till någon att hålla käften när man har suttit inne vid hans/hennes dator hela dagen.. Så kära F-B:are, har ni någonsin varit med om en sådan sak eller tycker ni att jag bara överreagerade lite när jag sa att vi skulle gå ut och va lite sociala, tacksam för ordentliga svar, andra undanbeds

Har ni en så beroende kompis?

37 personer har röstat
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..