Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WoW forum?

Postat av Tjej_hatare den 11 Juli 2006, 00:15
20 kommentarer · 47 träffar
Jag är inte direkt en stambesökare på detta värdelösa forum....

Helt ärligt så blir jag frustrerad och arg över att det är så många som spelar wow som skriver på detta forumet.

Det jag blir frustrerad över är att alla noobs samlas här (wow spelande noobs), men å andra sidan så tycker jag att det är jättebra att ni har samlats här så att vi slipper er på dem "bra" forumen. Ärligt vad är det för trådar? "Den starkaste bossen" "-Onyxia"

"var ska man questa på 31?" "Vilka monster är bra att nöta?"

Jag blir som sagt bara arg och frustrerad när jag läser sånt här, därför ska jag inte kolla i forumet mera.

#7, jag spelar wow

#7, "kom fan inte och klaga på oss!", känner du dig träffad av "-wow spelande noobs"?

#8, "jag är INTE direkt en stambesökare"

#9, Något fel på bögar? (Jag är inte homosexuell)

#12, Jag vet att detta inte bara är ett cs-forum men det är dominerat av Counter-strike. "Om du inte känner dig träffad av detta forum så dra." Vad skulle jag känna mig träffad av? Forumet? :S

#13, Det är frustrerande och jag klarar helt enkelt inte av det, därför skriver jag så.

#14, Jag började spela på den amerikanska betan (inget att hänga i julgranen direkt)

Sedan gick jag över till den koreanska betan, där kan man inte direkt säga att jag fick hjälp av någon, eftersom koreanerna varken kunde skriva eller läsa engelska, sedan kom final-beta och den spelade jag givetvis.

Jag är i stort sett 100% säker av att jag aldrig ha behövt ta hjälp av någon rent teoretiskt sätt. På koreabetan där jag hade de största problemen, dem löste jag själv.

#15, Var står det att jag klankar ner på kategorin? Detta handlar om dem som gör alla dessa trådar och bidrar till uselheten.

#18, Som sagt, det är inte kategorin.

#20, Ja, precis, man vet ju var man har er om ni bara sitter här och skriver.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar