1
Seriöst och aktiv reroll
Postat av HDAI den 1 Juli 2006, 18:26
15 kommentarer · 174 träffar
Tjenare, jag hade tänkt rerolla på en ganska så ny server nu och jag har tänkt mig att jag kunde kolla på Fragbite om några vela hänga med, vi ska göra en seriös guild på servern som ska troligen börja lira High end game instancer sen, därför vill jag bara ha skillade och aktiva personer med i rerollen.
Krav: Du ska minst ha dödat ragnaros,Du ska haft en lvl 60 som du har lvlat från 1-60 själv,du ska kunna alla taktiker på bossarna du har dödat innan i instancerna,Du ska inte lvla upp till lvl 10-15 typ sen lägga ner med gubben, Du ska ha orket att lira upp till lvl 60,
Jag hade tänkt mig alliance, men vi kan disskutera det senare.
Server vet jag inte än med det kommer vi okså att disskutera.
Så, skriv gärna och säg vilken class du kommer vilja lira och du kan hitta mig på mIRC under namnet Benjamiin om du vill ställa några frågor och du kan ställa frågor här på fragbite okså.
Vi kommer nog gå väldigt långt med guilden om vi är seriösa.
+ Guilden ska vara helsvensk.
Krav: Du ska minst ha dödat ragnaros,Du ska haft en lvl 60 som du har lvlat från 1-60 själv,du ska kunna alla taktiker på bossarna du har dödat innan i instancerna,Du ska inte lvla upp till lvl 10-15 typ sen lägga ner med gubben, Du ska ha orket att lira upp till lvl 60,
Jag hade tänkt mig alliance, men vi kan disskutera det senare.
Server vet jag inte än med det kommer vi okså att disskutera.
Så, skriv gärna och säg vilken class du kommer vilja lira och du kan hitta mig på mIRC under namnet Benjamiin om du vill ställa några frågor och du kan ställa frågor här på fragbite okså.
Vi kommer nog gå väldigt långt med guilden om vi är seriösa.
+ Guilden ska vara helsvensk.