Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En noobs äventyr i stranglethorn vale.

Postat av Ruiner den 20 Maj 2006, 02:19
23 kommentarer · 53 träffar
För 2 dagar sedan började jag mitt äventyr, jag gjorde först en rouge och nu kör jag på en UD-präst. Jag har lyckats nå nivå tio, och då bestädme jag mig att utforska lite.

jag tog en zeppelinare till Strangethorn vale och skulle undersöka miljön lite. Det tråkiga var att kreaturen och fienderna där var level 39+ ungefär.

Så det dröjer inte länge förrens min intet ont anande präst blir nerhuggen av en allience-rouge.

Jag ber i main-chatten om eskort och en hjälpsam druid på nivå 38 svarar. Han(eller hon) anländer och vi börjar vår resa, det dröjer inte länge förrens diverse pantrar och murlocks tar kål på mig.

Efter jag har dött cirka 20 gånger så förstår jag att han(eller hon) blir lite lagom trött och jag ursäktar att min eskort går offline.

Just nu sitter jag vid kyrkogården och väntar på att min hearstone skall bli klar och försöker gömma mig för onda gnomes.

Men vad är min fråga egentligen? Jo, borde jag ge mig ut på äventyr utanför ud-s start-plats redan nu eller skall jag kanske låta mina nivåer stiga?

följ "IRLiamadude"s äventyr på Lightnings blade när som helst, ta kontakt med mig om du vill ge mig diverse ohyggliga vapen osv.

Nu är det dags för mig att bege mig hem till Brill, äntligen.

Men en vacker semesterbild fick jag i alla fall.

http://rapidshare.de/files/208 93215/onvacation.jpg.html

EFTERSOM många inte har ork att läsa något så skriver jag :

Jag visste att de var hög nivå EFTERSOM min ESKORT sa att de var den nivån. JAG såg bara "???" vid deras namn (där nivån avslöjas) så jag ljuger inte om något.
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..