Vad ni än säger så är det här den BÄSTA spelade warriorn som finns, Pat tar bara mycket damage. Den här killen kan verkligen spela sin class och tar oftast flertal i filmen, några gånger får han heals (WSG) men också jävligt grym pvp.
Enjoy:
http://video.google.com/videop lay?docid=-7827825293864566397 &q=laintime&pl=true
Eftersom några började grina för att filmen inte var så rolig (utan ha 200 buffar och få konstanta heals av 3 priests medans man crittar 2.5k varje slag) så kan jag påminna er att den visas pga att han har SKILL, och skill betyder inte mycket dmg.
Han är väldigt unik, fast inte i denna film riktigt.
edit: fan va jag tyckte om den där Disturbed - voices
är inte för sån musik direkt men gillande den som fan.. tycker om deras "get psycho" också :)
Jo det har jag faktiskt, har själv en warrior och det är inte alls svårt att vinna :)
Kommer med edit. :d
Första klippet: Hmm, gz cap'a en flagga. Healad som bara den. Mötte en warrior med Valor och 40dps hammare. Andra också men han hade ju också understöd.
Andra klippet: Tog en präst som försvarade en mage med flaggan, inget mer. Slutade när man såg 2-3 alliances bakom han. (Dog?)
Prästen hade för övrigt blå gear.
Tredje klippet: 6alliance mot Laintime + Druid, 20sek senare kommer 4till och hjälper. Inte så SKILLAT med 6000hp och möter såna med blå gear. Healed som bara den här med. Springer iväg från alla. Dödade bara 1warrior med flaggan med hjälp av andra också.
Fjärde klippet: 3alliance mot 2horde och laintime. Int shout och spammar Piercing howl blir healad och decursad etc.
En rogue kommer som har tar med hjälp av en druid och en shaman. Samma en warrior med flaggan paladin + warrior med flaggan mot laintime med Shaman och druid. Senare även en präst som hjälper laintime.
Femte klippet: 1druid, 1shaman, 1warlock och laintime mot en paladin med flaggan. Utfyllnadsklipp? Var INTE bra iaf.
Sjätte klippet: Helade sig totalt 4.7k hp med hjälp av potion, whipper root och bandage. Har för övrigt inte nog med skill att byta sin gear utanför combat. (AD trinket? :S) Mötte en paladin med lightforge och barb blade(52dps svärd, lika mycket dps som laintimes onehanded)
Laintime har även Elixir of Giants och staminabuff av mat.
Sjunde klippet: 1warlock, 1warrior och en paladin mot Laintime och en Shaman. Warrior han möter har Oeb och pvegear(Might shoulders :/)
Han blir sönderhealad av shamanen som han inte ens funderar på att försvara. Warlocken han möter använder curse of recklessness på han? :S
Åttonde klippet: 2paladins och en warrior mot Laintime och en shaman.
Här försvarar han iaf shamanen men disarma en paladin med 1h? Varför inte warriorn? :/ Shamanen änvänder lång cd. Laintime blir helad som bara den. Helar sig själv för 2.8k med hjälp av night dragon och whipper root och potion.
Kunde ha skrivit så här om varenda klipp, men jag har inte orken och verkligen inte tid att göra det.
Vill även säga att han öppnar char menyn hela tiden för han vet inte vilken gear han har på sig. :/
Vill också säga att filmen var uruselt editerad och musiken fanns bara där i bakgrunden, inget kopplat till filmen.
Så till er alla Laintime älskare, eran guru är inte så bra. Han är bra kan jag säga dock.
Flama mig nu.
Ingen direkt en underhållande warrior att se på fastän det går, men lätt en av dom bästa spelmässigt vad man än säger.
Maydie är grymt bra och underhållande att se på.
Skulle vilja se Pat, Maydie & Laintime i en "turnering" slåss mot varandra så man får se vem som är bäst :P (de är ju dom det kretsar runt hela tiden trots pats överdrivna buffar, vem vet, han kanske är hårt underskattad.)
Vänta tills jag blivit rank14 så kommer ni diskutera mig ;D
Känns som mer uppdaterade motståndare, och han är både kreativare och iskallare i sin spelstil.
Han kollar sina motståndarnas gear för att veta om de har weapon chain eller stronghold gauntlets så att han skulle kunna disarma dem .
OT: alltid tyckt att Laintime är den bästa warriorn som finns.
> din film.