Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blir disconnectad

Postat av Krozzsax den 6 Januari 2006, 19:08
2 kommentarer · 109 träffar
Hej alla dudes. Köpte WoW igår, men till min förtvivlan så fungerar det inte som det ska. I början blev jag diconnectad lite då och då.

Det händer allt oftare nu, och jag har ingen aning om varför.

Har ca 50-300 i ping, och BBB 8 in/1 ut uppkoppling. På många av gubbarna jag ser, så står det unknown entity. När jag ska skriva något i chatten så ser jag inte min egen text. Jag laggar ofta ut när jag ska göra en spell. Det blir som att karaktären fastnar mitt i spellrörelsen. Ca en halv minut senare så blir jag disconnectad.

Detta händer på ALLA servrar, men mer på de med stor population. Har formaterat datorn, och installerat om WoW, men det verkar inte hjälpa.

Vet verkligen inte vad som kan vara fel. Undrar om någon möjligtvis vet om det kan vara hårdvarufel?

Min dator ser ut ungefär såhär: AMD64 3100+, 1024 RAM, GeForce 4 Ti4200.

*EDIT* Tog bort mitt felkorrigeringsfilter (pingfilter) nyligen, men mina kompisar som gjort samma sak verkar inte ha några somhelst problem med detta. Spelar förövrigt på servern Kor'gall
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..