Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
om du tycker det är roligare meele å sånt så borde du väl byta till warrior eftersom hunter, SUGER i meele? ;p
en annan sak som ajg inte fattar är att du säger "jag vill ju inte sluta spela på en 44 bara sådär" å sen säger du "jag lvlar till 44 på nolltid!"
du svarar på dig själv? eller med andra ord, du frågar oss på fb om det är värt att göra en ny gubbe som du tror ska vara roligare, och du lvlar upp den på nolltid? så vafan? gör det!:D
Tips, tips. Kör inte hunter, det är den absolut tråkigaste klassen i spelet. Ångrar att jag gjorde en sån, men nu är den 60 med fullt DS och lite skit, så jag orkar inte deletea den. :o
Testade en warrior på test realm pvp. Och hunter va inga större problem och ta De tål knappt nått slag från warriors. Dom är alltså Helt värdelössa mot warriors. Va väl Lite jobbigt me Frozen trap.
#9 Test realms bevisar ingenting eftersom folk oftar skapar chars som de inte spelat med innan för att testa. Att ha en nyskapad 60 brukar knappast göra så du är någon mästare med den klass du spelar ifall du jämför det med en char som du levlat från lvl 1 och pvpat/kört instanser med.
En bra hunter låter inte ens en warrior komma i närheten av dig med hjälp av frost traps/S-shot/concussive shot.
om jag skaffar wow så ska jag köra night elf hunter men jag tycker nog att warrior är bettre efter som mina kompisar kör rouge och mage så är det nog bra att jag e hunter eller vad tycker ni andra?
#21 is teh lowlvl, hunters blir dödliga på högre levlar. Freezing trap > aimed shot 2.5k > multi-shot 1k > död. (inte jag eftersom jag är druid och brukar ta kol på hunters rätt lätt, detta är bara vad mina polare upplever)
vf funkar inte WOW det står ju bara connect hella tiden sen e kommer det help eller ok men när jag trycker ok ska man göra det igen då funkar det inte heller vad kan detg va?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
en annan sak som ajg inte fattar är att du säger "jag vill ju inte sluta spela på en 44 bara sådär" å sen säger du "jag lvlar till 44 på nolltid!"
du svarar på dig själv? eller med andra ord, du frågar oss på fb om det är värt att göra en ny gubbe som du tror ska vara roligare, och du lvlar upp den på nolltid? så vafan? gör det!:D
Du snackar ju bara fördelar med warriors och det verkar ju passa dig rätt bra.. keke die plx
En bra hunter låter inte ens en warrior komma i närheten av dig med hjälp av frost traps/S-shot/concussive shot.
EDIT: ändra #3 till #4 :>
dock är hunter förbannat kul att lira ändå >.<