Hej! Har hört att det ska komma en helt ny mount på 1.9.0 patchen till WoW. Stämmer det? Jag har sett det ryktas inne på spelet, men jag har inte sett nått om det på WoW´s hemsida.
Vat vet ni?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#3 har fel outlands kommer inte i nästa patch ^^ ..
man kommer dock att kunna ha nya mounts i Ahn quiraj men dom kommer man bara kunna använda där och inte nån annan stans..
#24 Ärligt talat, du är helt borta. Du kan väl åtminstone försöka förklara varför Blizzard bör fara åt helvete. För att de försöker reda ut buggar? Balansera klasserna? Och tänk större? word #25.
Och insnöade norrlandsbo? I wish! Fan va härligt det skulle med snö, så man kan ta fram snowboarden och åka lite. Förresten så förstår jag inte varför "Norrlandsbo" skulle vara en förolämpning. Jag känner många människor som är från norrland, inget fel på dem.
monten kommer att finnas nu på 1.9 patchen men kunde bara användas i nått ställe :S den e grym jag såg den på en bild. Är typ en stor kackerlackspindel eller nått liknande x) såg en bild när en undead hade den ^^
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
http://guildcurse.free.fr/news wow/items1.9/1.9Loot_page6.jpg
(Längst ner, näst längst till vänster )
OT : Flygande mounten är nog i burning crusade.
Källa: http://www.curse-gaming.com /
man kommer dock att kunna ha nya mounts i Ahn quiraj men dom kommer man bara kunna använda där och inte nån annan stans..
Herregud, vissa människor är bara för dumma...
Och insnöade norrlandsbo? I wish! Fan va härligt det skulle med snö, så man kan ta fram snowboarden och åka lite. Förresten så förstår jag inte varför "Norrlandsbo" skulle vara en förolämpning. Jag känner många människor som är från norrland, inget fel på dem.
#13 sluta nu, dom kanske går på det.