Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Shamaner - ett pvp-äventyr

Postat av BlackNOT den 11 November 2005, 16:34
119 kommentarer · 91 träffar
Vet att det finns många trådar om Shamaner men hittills inget som behandlar min fråga, nämligen;

Igår var jag utanför Gadgetzan i Tanaris och PvP:ade med min Warlock. Jag träffade på en shaman som turades om med mig att ta beskydd av vakterna vid öppningen till staden, för att sedan bli jagade till vanvett ut i öknen.
Som många redan tycker (bla. jag) är shamaner obalanserade, detta fick jag delvis bekräftat då denna shamanen lade ut sina totems. Först satte han ut en grounding totem som ju inte gör någon fysisk skada på mig, tänkte först då: "w00t? borde inte han komma i combat när han lägger ut en totem som ger mig en negativ buff?" Visst, det kunde jag köpa. Men när han sedan satte ut en Firenova-totem som gjorde 600skada på mig efter några sekunder, och _fortfarande_ inte kom i combat så blev jag ganska chockad.
Så nu till diskussionen, tycker ni att det är obalanserat eller fördelaktigt att Shamaner kan döda någon, utan att komma i combat?
Cheers, ZNOE
Föregående tråd
Nästa tråd

119 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 119 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..