Bara undrar vad fan blizzard tänkte med då de gjorde Arathi Basin och lät paladins vara med och spela där. Problemet är att det bygger på att man ska döda och sedan snabbt ta över flaggan etc och inte lbi interruptad och det finns inget på hordesidan som kan göra som en paladin kan göra, kör ett exempel. 5 Alliance på blacksmith blir stormade av 10 Horde, vi säger att alla alliance dör utom en paladin, då har vi alltså 1 paladin mot 5 horde, Resstimern inne i AB kan max vara 30 sekunder. En paladin har mycket armour och tål en del stryk så han kan minst springa runt och interrupta i 5-10 sekunder utan att dö, när han har gjort det och är på 10% liv t.ex. sätter han upp en immune sköld som jag inte vet exakt hur länge den varar men över 10 sek iaf då han kan hela upp sig. Han gör inte lika mycked skada som en mage men han har fortf AOE'n så även om han skulle vara stunnad i t.ex. 3 sek så hinner han antingen kasta en aoe efter stunnen släpper och skada alla som står och försöker ta flaggan, när han blir låg på hp igen så har han en sköld som är immune mot melee och det är ju oftast meleen som blir kvar i stora fighter eftersom de flesta går på casters först, ja jag tror ni förstår principen? En Paladin kan hindra horde fr att få tag i flaggan i över 30 sek och då har hans kompisar hunnat ressa och komma och hjälpa igen, vad tycker ni om detta? :)
Du bör få runt 2.000 ifall det är i bra skick och kört ganska litet till 1.000 kronor ifall du har kört hårt och mycket med det..