Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

PVP server

Postat av mytarflaxe den 18 Oktober 2005, 17:15
18 kommentarer · 8 träffar
Hej , nu är det så här att mina kompisar vill byta server från The Maelstrom som är medium till en high populated för dom gnäller över att allting är så dyrt i AH och att man aldrig kommer in i AV.

Så vet ni någon server där det är många och billiga epic saker i AH och där det man ofta kommer in i AV. Det är också bra om det finns några stora kända guilds och att t.ex Onyxia slaktas lite då och då och inte en gång i månaden som på The Maelstrom? Det ska vara en pvp och high populated server. Jag vill helst spela rppvp eftersom en vanlig pvp server inte känns som andra MMORPG spel t.ex Dark Age of Camelot men dom tycker att det är för nördigt. :P

EDIT : Där jag spelar nu kostar Krol Blade 750g, Stonerender Gauntlets 200g BO, Arcanite reaper 800g bid, Flurry axe runt 200g BO och även små skit saker som Blanchards Stout kostar runt 50g BO etc etc , det kan väl inte vara fullt normalt ? =|
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..