1
Wow - Need help bigtime!
Postat av Smage den 16 September 2005, 20:51
24 kommentarer · 268 träffar
Hallå! Jag behöver stor hjälp med mitt World of Warcraft... Det e så här att när jag spelar så blir mitt WoW väldigt, väldigt ofta buggat, jag kan inte slänga nån sorts spells, kan inte snacka med folk och alla står still, springer rakt fram eller springer in i väggar och försöker fortsätta.... :S Blir även disconnected väldigt mycket... Jag har en Netgear (kommer inte vilken modell) router, om det kan vara något med den :S
Jag har testat att installera om och det fungerade inte alls... har installerat nya grafik-drivrutiner men då var det bara graffe-buggarna som fixade sig (Va tvungen att tabba ut i windows varje gång jag startade spelet innan)...
Aja, all hjälp blir uppskattad...
Om någon av er fragbitare använder er av detta nätverkskort så snälla säg var jag kan hitta upptaderingar... Marvell Yukon Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Adapter
Nu funkar det felfritt! Jag hade inte dom helt nyaste drivarna bara *suck* Aja, tack och hej =)
Jag har testat att installera om och det fungerade inte alls... har installerat nya grafik-drivrutiner men då var det bara graffe-buggarna som fixade sig (Va tvungen att tabba ut i windows varje gång jag startade spelet innan)...
Aja, all hjälp blir uppskattad...
Om någon av er fragbitare använder er av detta nätverkskort så snälla säg var jag kan hitta upptaderingar... Marvell Yukon Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Adapter
Nu funkar det felfritt! Jag hade inte dom helt nyaste drivarna bara *suck* Aja, tack och hej =)