Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

60 rogue skänkes bort

Postat av Atbr den 17 Augusti 2005, 19:43
177 kommentarer · 69 träffar
Jag har nu tröttnat totalt på det här spelet (WoW) och alla andra spel för den delen också. Lyckas inte sälja min char så nu ger jag bort den till den som privvar mig med den bästa anledning att den vill ha min rogue. Kontot är obetalat sen en månad tillbaka och därför i fryst läge, bara köpa ett gamingcard och köra på om du vill ha det.

Lite om char:en.

Level 60 rogue på realmen Bloodhoof.

Guildlös för närvarande. (Men har en alt i serverns bästa guild som är medlem)

Full blå/rare/superior/kalladetvadd uvill equipment samt ett stycke epic Krol blade.

MC attuned, Onyxianyckel, Scholonyckel, BRDnyckel, resten går att lockpicka med min 300 lockpicking skill =)

Många bra svärd och daggers på banken, bl a två stycken skullforge reavers.

6/8 Bitar av Shadowcraft men resterande är bättre och har även bättre saker än de shadowcraftdelarna jag har också fast har på mig shadowcraft för stilens skull.

Så vitt jag vet så får man varken sälja eller byta WoWaccount, men eftersom jag skänker bort detta så borde det inte vara några problem.

Ge mig nu en bra anledning till varför just du vill ha min char =)

Edit: CoolFox fick gubben för sina starka känslor till rogues haha =)

Edit2: Verkar dumt att anmäla tråden då den inte strider mot någonting.

––––– Och till alla som fortfarande vill ha den så måste jag tyvärr än en gång meddela er att jag redan har gett bort roguen! –––––-
Föregående tråd
Nästa tråd

177 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 177 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..