Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Paladins se hit

Postat av Trollkarlen_Lurifix den 17 Juli 2005, 17:02
47 kommentarer · 31 träffar
Hej på er!

Tänkte försöka förklara för er som gärna vill spela som Paladins, Paladinens verkliga roll. Även för er med förutfattade meningar om dessa karaktärer.

Dagligen ser man många Paladins överallt på servrarna, springades med fetaste 2H vapnet, speccade till Retribution. Självfallet har alla valet att spela precis som dom vill. Men tanken bakom hybrider så som Paladin, Shaman och Druid är ofta support. Detta innebär: Göra lite skada vid vissa behövda tillfällen, support heala och off-tanka.

Många säger att Paladins är obalancerade i PvP för deras sköldar och liknande. Men det inte många inser är sättena dessa sköldar kan användas till det bättre för er själva och spelare på er sida.

Detta vill jag visa med denna Paladin film, personen som spelar denna Paladin är speccad Holy/Defensive. Se detta som en tanke om hur ni KAN spela. Jag vill inte säga att ni ska, men många kan nog få upp ögonen för Paladinen ur den vinkeln han/hon bör ses :)

http://files.filefront.com/Con viction;3871072;/fileinfo.html

Och snälla, detta är inlagt i forumet "World of Warcraft", så klaga inte.

Tack för mig, och lycka till! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..