Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WoW -vs- GW

Postat av TrioxiN den 3 Juli 2005, 12:18
7 kommentarer · 31 träffar
Hejsan, ville få slut på denna sk*t mellan WoW och Gw, vill reda ut lite saker med hjälp av ER.

1. Grafiken, jo... vilken e snyggast? jag vill ha bilder , bilder där man inte bara ser en gubbe inzoomad i en film som spelas upp, utan in game när ni slaktar nån mob i party av 4 pers kanske, alltså en helt vanlig bild. ser vi 2 bilder i samma klass kan vi bedöma grafiken och se vilken som e snyggast.

2. Storleken på världe, jo.. grafiken är ju inte allt, vi har ju världen, man vill ju inte spela ett MMORPG med en värld lika liten som aim_map , inte sant? mina krav på WoW var en STOOOR värld vilken jag e nöjd med, den e riktigt fin. vet dock absolut inget om GW.

3. End game, hur funkar det när man nått upp i sista leveln, dvs 60 och 20? vad gör man då? vill ha mkt posts angående denna.

4. Hur snabbt når man upp i sista leveln , 60 och 20 ? Borde ju vara en liten utmaning? Ska ju ha massor o göra tills man når upp dit o få den giddiga känslan när man nått sitt mål efter en j*drans massa slit.

5. Antal Raser? Såg ett MMORPG, kom inte ihåg vilket, fanns bara 2-3 raser, tycker det e fruktansvärt viktigt att ha ett flertal raser / klasser och sånt så inte alla personer ser likadana ut, utan att varje individ är unik, såsom i en riktigt värld ( sry enäggstvillingarna därute).

6. Jaa.. nåt mer? vet ju iofs att alla er kommer jämföra grafiken, kan inte göra nå mer åt det!

ciao!

OBS ! Remember, denna tråd skall jämföra ALLA delar och vi kommer som sagt se vilket spela som är bäst och så..
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..