Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
5

Börja med WoW igen - vad är nytt?

Postat av robinjohansson den 6 Augusti 2015, 00:53
32 kommentarer · 2 361 träffar
Hej,

Jag spelade väldigt mycket vanilla men sålde mitt acc och slutade spela wow direkt efter jag blev level 70 när burning crusade släppts.
Nu har ju mycket hänt minst sagt och om det nya expansionet ser roligt och intressant ut så tänkte jag börja spela lite igen.
Ni som är aktiva skulle gärna kunna svara på några frågor jag har om olika klasserna och liknande så jag kan börjar rätt.

1: Jag gillade verkligen inte druid back inte the day och kände att dom var dryga att spela när man behövde byta mellan former i PVP för att kunna vara farlig. Hur är monken som även den är hybrid? Lite halvbra på alla sätt eller är windwaker liknande rogue lika bra som en rogue? Om man speccar rätt så är man väldigt bra healer, range dps och close up? Men man kan inte byta former som man gjorde med druid va? Några övriga kommentarer om Monk?
2: Hur är mage idag? Fortfarande roligt?
3: Death Knight är ny för mig, en ny paladin som inte kan heala typ?
4: Något nytt om raserna? Undead hade ju will of forsaken som utan tvekan gjorde undead till bästa pvp rasen imo.
5: Rekommendation till ras, klass? Alla har ju sin egen smak men kom gärna med egna åsikter.

Om ni har några filmer eller liknande så varsågoda och länka.
Take care.
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..