Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hur börja med PvE?

Postat av taggedplayer12 den 23 September 2014, 18:39
10 kommentarer · 605 träffar
Har endast spelat PvP under alla mina år i wow, är glad och 2.5+ xp osv. Precis som alla spelar jag till och från, men jag har ALLTID bara nötit arena, har inte ens kört ngn raid i raidfinder. Anledningen vrf jag gör denna tråd är för att jag är less på wow, eller less på pvp iaf. Tycker det är fett trist som det är nu och istället för att sluta helt (har mkt fritid atm och inget annat att göra) så tänkte jag ge PvE ett försök.

Hur ska man börja raida? Skaffade en fresh 90 (tänker inte röra min main på pve) av samma klass som min main och har köpt allt jag kan från AH, men ligger endast på 500 ilvl. Hur ska man gå tillväga?

Som jag förstått det så ska jag köra raid finder tills jag har duglig ilvl och sen köra flex/hc osv. Men hur gearar man upp? Får ju sitta 50 min i que innan man får ngt. Ska man göra ngt på timeless isle förutom att döda world boss? Hjälp mig med pve era kungliga drakdödare!! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..