Hej! Mitt World Of Warcraft buggar lite. Hmm, skall försöka förklara så gott som möjligt.
När jag skall in på en raid/instance eller en vanlig BG, när laddningssidan kommer, så buggar det. Den laddar inte, istället så kommer jag tillbaka utanför entrén igen(raid och instance osv), och blir kickad från bg och blir då bannad för deserter. Ungefär var 3dje laddningssida händer detta. Ibland måste jag gå in i en portal 3 gånger för att laddningen skall börja, och jag inte skall spottas tillbaka.
Bara segt att behöva reloada om hela tiden + att jag knappt kan lira bg's då jag ej kommer in, och blir bannad.. Raidfinder och dungeons osv är det ju bara "teleport back to dungeon" eller vad det står och till slut funkar det.
(När själva laddningssidan kommer, så står den utan att något på laddningen händer i ungefär 20 sek, sen spottas jag tillbaka dit jag var, och måste då antingen gå in i den portal jag försökte komma in i. Inte bg, då blir jag bannad som sagt,direkt.)
Ja, bättre än såhär vet jag inte riktigt hur jag skall förklara haha.
Tack
Aldrig hört talas om någon irc kanal eller liknande för scrims, eftersom det finns MM.
Ni får väl spela någon turnering.