Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker 4 svenska medlemmar till raiding Guild (Kazzak H)

Postat av Sviggx den 10 Januari 2014, 09:13
21 kommentarer · 2 206 träffar
Först och främst så vet jag inte om jag bryter mot regel §4 när jag "reklamerar" mitt Guild såhär men om det är så att jag bryter mot regeln så är det bara att ta bort den isåfall.

Jag och ett par polare har börjat med World of warcraft nu igen och vi hade tänkt att starta ett Guild och börja raida som ett helsvenskt Guild. <Bort Med Frank> om namnet på guildet är stötande för medlemmarna så kan det bytas utan några problem. Namnet "Bort Med Frank" var bara ett skämt mellan mig och mina polare.

Vi söker allt från casuals och upp. Alltså dom som inte har haft möjlighet att gå in i flexible. Vi har medlemmar som är helt nya i expansionen och även dom med Heroic difficulty experience. Vi kommer börja progress inom 2 veckor som ett helt Guild i Flexible Siege of Orgrimmar. Tills dess så drar vi PUGs!

I vårat "core" team har vi 6 stycken medlemmar just nu:
-Destruction Warlock
-Subtetly Rogue
-Blood Death Knight
-WindWalker Monk
-Guardian Druid
-Restoration Shaman

Vi söker :
-Warrior Dps
-Boomkin Druid med healer Off-Spec
-Priest Healer (spec diskuteras senare)
-Mark/survival hunter med Sporebat för haste buff.

Note: Självklart är det kanske lite konstigt att jag bara söker efter medlemmar till 10-man då vi börjar med flex. Men jag gör det för att det kommer bli lättare att dra sig in i Normal och Heroic senare och att alla 6 medlemmar vill hålla på i Warlords of Draenor också.

Vi letar även efter socials som man bara kan dra ett litet snack med eller cappa valor/Conquest Points med :) OCH ÄVEN RESERVER!!

Krav:
- va 18 - 26 år helst! självklart får man vara äldre och joina om man vill men inte så mycket yngre. Jag vill ha en egen åldersgrupp för att det blir mycket mycket lättare att planera vilka tider man ska raida också tycker jag själv att det är mera välkommnande och mer mysigare om alla är runt samma ålder.

- Jag begär ingen speciell Ilevel ifrån er. Jag vill bara att ni vet vad ni gör! men ni får hemskt gärna vara över 520ilvl iaf för en lättare start.

Ni kan kontakta mig in-game genom att skriva till Flándre eller Demonlocker. Om jag inte är inne så kan ni alltid skriva och sända till Mailbox så kan jag kontakta er då vi båda är inloggade. Eller så kan ni skriva till en utav mina polare : Sviggx eller Cáreface så får dom ta hand om er.

Ikväll klockan (fredag) kl 18:30 kommer vi starta våran första PUG in i Siege of Orgrimmar. Så om ni är intresserade får ni även skriva till mig då så kanske jag låter er/dig följa med.

Och till sist! Vad som skiljer oss ifrån de flesta Guilds är att vi är lite mera accepterande när det gäller nyare medlemmar för att vad jag vill ge nu är möjlighet för dom som vill raida men inte kan hitta ett guild som är casual nog. Men det kommer inte hindra oss från att köra klart Heroic innan Warlords of Draenor!!

Som jag skrev innan.. Jag vet inte om jag bryter några regler om jag gör såhär för jag har i alla fall inte sett någon annan form av "Guild Recruitment" här på Fragbite. Men jag hoppas att den inte är några problem och ni låter den stå kvar eller åtminstone någon dag :D Tack för mig!

Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar