Tjenare, jag kan inte se buff timers på wow och det har börjat störa mig något in så in i.
Någon som har en lösning eller något addon som fixar detta?
Tack på förhud, eller?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#2 1.6 är generellt 200000% bättre spel än vad csgo är, men som sagt det är utdaterat, kmr inte komma nya ansikten te ´scenen precis...
men CSGO är ett piss spel atm xD, ba vänta tills en till fet update eller nåt
#2 Det enda du kan 'jämföra' där är med CoD eftersom det är samma genre egentligen. Sen kollar du på hur mycket Call of Duty har slängt ut pengar på reklam och diverse gentemot Counter-Strike.
Så vad har min "logik" med detta att göra egentligen? Pajas.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
66,756 83,578 Dota 2
43,743 55,837 Team Fortress 2
34,469 69,884 Borderlands 2
32,667 50,320 Counter-Strike
22,371 32,798 Call of Duty Modern Warfare 3 - Multiplayer
22,244 35,924 Counter-Strike: Source
21,818 44,149 Football Manager 2012
13,402 23,529 Torchlight II
13,331 21,097 The Elder Scrolls V: Skyrim
13,161 21,430 Sid Meier's Civilization V
10,114 19,894 Counter-Strike: Global Offensive
bra logik där!
men CSGO är ett piss spel atm xD, ba vänta tills en till fet update eller nåt
Så vad har min "logik" med detta att göra egentligen? Pajas.