Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Får dc när wow är på?

Postat av surast den 7 December 2013, 23:15
3 kommentarer · 731 träffar
Tja.. något skumt cp problem har uppstått med min dator.. eller så är det internet och jag har bara jävligt OTUR..

Varje gång jag ska spela wow får jag random dc hela tiden, ungefär var 5-10 minut får jag dc i cirka 10 sekunder, sen kommer internet tillbaka! detta sker bara när wow är på har jag märkt, och när jag dessutom gör något i wow, tex dödar mobs.. för igår provade jag min andra dator, loggade in på wow medans jag kollade på film för att se om jag skulle få några "random dc" men det skedde inte på den datorN, provade dock aldrig gå in i combat..

Så fort jag stänger av wow och bara pratar i skype tex så får jag inte dessa dc:s och allt flyter på som vanligt!

Mailade tele2 om mitt problem med internet och dem sa att det är något "fel" i mitt områda med "lan" och det kommer vara fixat den 9 december, ska jag vänta tills dess då? eller vet kanske någon annan vad problemet kan vara? sjukt jävla störande iallafall!
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..