3
Förberedelse för WOD Expansionen WoW
Postat av CouncilGaming den 18 November 2013, 12:59
25 kommentarer · 1 270 träffar
Hey killar, som topic lyder börjar folk runt om i världen att förbereda sig på olika sätt för den nya expansionen, så tänkte jag om suget/motivationen/fokuset här på fragbite finns att lira Horde på Tarren Mill och göra en helsvensk raiding guild med focus på 10man raid för stunden för att sedan expandera till 25/20 manna!
Söker dig som haft tidigare erfarenhet, behövs ej nödvändigtvis vara aktuellt, men iaf ha en stor mekanisk uppfattning av spelet i helhet. 18+ är väll alltid en generell gräns så varför vara annorlunda!
Om du känner att denna tråd på nåt sätt prickade dig, adda mig på skype "ommelito" så snackar vi mer generellt. Kanske har du/ni några förslag som är ännu bättre!
Söker dig som haft tidigare erfarenhet, behövs ej nödvändigtvis vara aktuellt, men iaf ha en stor mekanisk uppfattning av spelet i helhet. 18+ är väll alltid en generell gräns så varför vara annorlunda!
Om du känner att denna tråd på nåt sätt prickade dig, adda mig på skype "ommelito" så snackar vi mer generellt. Kanske har du/ni några förslag som är ännu bättre!