har precis kämpat som fan för att få upp min mage till 90 på typ 4 dagar, nu blev jag helt stört sugen på en monk instället, monk och mage är de enda jag inte spelat hittills. vad tycker ni är roligast i pvp? tänkte lira windwalker monk.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag spelar det till och från. Nu har jag inte spelat på ett par månader, men ibland hamnar jag i ett stim med CS-timmar per dag :)
Annars spelar jag på Xbox:
Halo
MW2
MW3
BF3
NHL 12
Mafia 2
Sniper: Ghost warrior
EA Sports MMA
#10 8 timmar cs blir endast på helgerna, då blir det kanske 9-10 timmar wow.
Raidar även måndag-torsdag 20-24 på wow under progress. Även Söndagar 15-23, lirar cs när jag har tid helt enkelt.
Det går ju i vågor när det kommer en ny patch (som det gör på onsdag f ö så kommer det inte bli direkt mkt cs lirande alls dem kommande veckorna, sedan när man har 8/8 hc på farm med endast en raid i veckan så blir det ju tokmkt cs resten av veckan.
#14 Jag minns dem dagarna, när man spelade riktigt mycket dator faktiskt :) Spelade just cs och wow. Tolka mig inte fel, tycker det var roligt och skulle göra om det om jag hade så pass mycket tid.
Men tyvärr har jag för mycket arbete att göra i skolan så det blir i snitt någon timma cs i veckan och inget wow faktiskt. Jag kommer dock lägga in lite tid under julen å gibba lite när man väl är lite ledig :)
#15 Jag är väldigt nöjd faktist, allting går ihop. Tjejen, skolan, uppsatsarbete etc, raidingen och klanen. Jag är aldrig rastlös eller har ingenting och göra. Jag mår som bäst när jag sitter med polare vid cs/wow och har roligt eller när jag är med min tjej.
Blir mycket mindre än man velat dock, inga polare spelare längre osv. Har lite halv svårt att hitta mixxar. Någon som vet något folk fyllt ställe med cs intresserade?
#24 Nej, det tror jag inte. Det var en gammal laptop, så det var inte någon större förlust. Och dessutom är varenda del bortplockad, och sedan penetrerade jag skärmen med en kökskniv. Så datorn är icke fungerande atm :)
På senaste tiden har det blivit endel bf3 och skyrim :) men jag spelar fortfarande kanske är för jag lanat dom 2 senaste veckorna och då spelade vi nästan bara cs :D
#28 För det första så är prion Skola->progress raid på WoW->tjejen->CS. För det andra så går jag ungefär 8.30-17.00/15.00isch varje dag i skolan. Kommer hem och lirar cs fram till ungefär kl 20.00. Jag är med tjejen på torsdag, fredag, lördag och ibland måndag.
Mina raidtider under progress är:
Onsdag 20-24
Söndag 15-23 med en paus vid halv 7 tiden i ca 1 timme.
Måndag 20-24
Tisdag 20-24
All annan tid går oavkortat till tjejen när hon har tid, om hon inte kan eller orkar av någon anledning så blir det cs gibb resten av min tid.
Jag ser inte att jag har några problem att hinna med allting. Men som jag sa i något av mina föregående inlägg så får jag inte så mkt tid över, jag är väldigt nöjd !
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
http://store.steampowered.com/ stats /
Annars spelar jag på Xbox:
Halo
MW2
MW3
BF3
NHL 12
Mafia 2
Sniper: Ghost warrior
EA Sports MMA
#5 Ja, jag köpte det för någon dag sen :)
OnT: Spelar WoW mest men även cs 1-8 timmar ungefär per dag. Spelar även SKYRIM såklart !
Längtar tills Assassin's Creed: Revelations kommer till PC på torsdag <3
Sömn = obefintlig?
Raidar även måndag-torsdag 20-24 på wow under progress. Även Söndagar 15-23, lirar cs när jag har tid helt enkelt.
Det går ju i vågor när det kommer en ny patch (som det gör på onsdag f ö så kommer det inte bli direkt mkt cs lirande alls dem kommande veckorna, sedan när man har 8/8 hc på farm med endast en raid i veckan så blir det ju tokmkt cs resten av veckan.
Men tyvärr har jag för mycket arbete att göra i skolan så det blir i snitt någon timma cs i veckan och inget wow faktiskt. Jag kommer dock lägga in lite tid under julen å gibba lite när man väl är lite ledig :)
Skrivet med min Android-mobil
Bytte nätagg samma dag, (Hade ett liggandes hemma), å sedan var det bara att gibba igen :)
#23 Med andra ord undrade han om du var dålig på spelet eller om du nyss köpt det :) Och han fick nog svar på sin fråga nu.
Skrivet med min iPhone
Tycker det är rätt kul att CS tar MW3 i Steamstatistiken :)
Skrivet med min Android-mobil
Mina raidtider under progress är:
Onsdag 20-24
Söndag 15-23 med en paus vid halv 7 tiden i ca 1 timme.
Måndag 20-24
Tisdag 20-24
All annan tid går oavkortat till tjejen när hon har tid, om hon inte kan eller orkar av någon anledning så blir det cs gibb resten av min tid.
Jag ser inte att jag har några problem att hinna med allting. Men som jag sa i något av mina föregående inlägg så får jag inte så mkt tid över, jag är väldigt nöjd !
Still troll or u just jelly bro ?
BAAM BAAM BAAM!"#!"#!"#"!