1
Stämmer detta?
Postat av jyyyyrgen den 29 Oktober 2013, 23:37
5 kommentarer · 387 träffar
Jag fick nyss reda från en kompis att Blizzard har ändrat raf till level 85 istället för 80 och det ska tydligen börja imorgon, jag undrar om någon har hört eller läst detta?
Hittar inte någonstans där det står och min kompis hade bara läst en post på fragbite som jag också har missat.
Den andra saken jag söker efter är om hur man går tillväga om man vill transfera en gubbe till sitt egna main konto (Syftar på om jag nu ska rafa imorgon så ska jag göra ett nytt konto men vill få över den till mitt main konto)
Har kollat på battle.net men det står bara "Character Transfer is in maintenance. Please try again later.
Follow @BlizzardCSEU_EN on Twitter for maintenance and outage information."
Så har det stått i två dagar.
Hittar inte någonstans där det står och min kompis hade bara läst en post på fragbite som jag också har missat.
Den andra saken jag söker efter är om hur man går tillväga om man vill transfera en gubbe till sitt egna main konto (Syftar på om jag nu ska rafa imorgon så ska jag göra ett nytt konto men vill få över den till mitt main konto)
Har kollat på battle.net men det står bara "Character Transfer is in maintenance. Please try again later.
Follow @BlizzardCSEU_EN on Twitter for maintenance and outage information."
Så har det stått i två dagar.