Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Välja professions - PVP

Postat av Jompii den 8 Augusti 2013, 15:08
7 kommentarer · 180 träffar
Håller på att levla en shaman och har nu blivit dags att välja professions. Jag har tänkt att lira antingen elemental eller enhancement, troligen enhancement. Jag kommer endast lira PVP och främst 2v2 och 3v3. Eftersom väldigt mycket just nu kretsar kring hur pass mycket dmg/burst du kan göra så vill jag försöka optimera min burst genom att välja två bra burst professios.
Jag har redan bestämt mig för engineering då Synapse Springs är oerhört bra när det kommer till framförallt 2v2 där matcherna ofta är väldigt korta och väldigt fokuserade på burst. Får även tillgång till lite roliga grejer så som nitro boosts och lite annat skoj som kan vara gott när man lirar BG.
Jag kan dock inte bestämma mig för vilket mitt andra profession ska vara, funderar lite på tailoring. Då får jag ju Swordguard Embroidery vilket är en väldigt fin proc.

Vad tycker ni?
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..